Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU BUATMU "MOK"

Assalamualaikum ...



Ahad,9 Mei~Saya bekerja hari ini kerana menguruskan "Kursus Umrah" dan cuba memastikan ianya berjalan dengan lancar.Alhamdulillah,ini kursus ke-2 untuk para jemaah yang akan berangkat pada bulan Jun 2010.

Isnin,10 Mei:6 pm~Tapi hati saya sayu tatkala mendengar ucapan aluan dari "bos" yang mengucapkan "SELAMAT HARI IBU" pada para jemaah yang bergelar ibu.Baru saya sedar hari itu adalah hari bahagia buat wanita bergelar "IBU".Erm,mok dah pergi hampir sebulan lebih dengan meninggalkan kami anak-anaknya yang masih mentah untuk melalui liku hidup ini.

Betapa bahagia mereka yang punya ibu tapi saya tidak lagi punya kesempatan itu.Saya harus terima semua ini walaupun hati ini TERLALU CINTA & RINDU pada MOK.Semoga mok tenang di sana & nantikan kami keluargamu untuk bersamamu di akhirat kelak.

Mok,"NURUL SAYANG MOK".Inilah lafaz yang tersimpan dari anakmu.Bukan aku tak mahu luahkannya padamu tapi aku tak punya kekuatan itu.CINTA & KASIH Nurul pada Mok hanya Allah yang tahu..Dan Nurul tahu Mok juga sangat sayangkan anak2 Mok.

Nurul takkan berhenti berdoa buat Mok & Nurul akan berusaha menjadi anak yang solehah pada Mok & Ayoh.Damailah Mok di sana..InsyaAllah..

Dari hati anakmu~Nurul Syahadah Md Zain

1 comment:

afzainizam said...

۞۞۞۞۞۞۞
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
۞۞۞۞۞۞۞

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

selamat hari ibu dan hari guru... lama tak up date blog ye